esther-rob.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Voor 2014 hebben Esther en ik al een aantal reisjes in de planning staan.

Nu Oman niet door kan gaan in februari (zie verslag Oman) hebben we snel een paar dagen Parijs geboekt, ook geen straf overigens. Voor Esther wordt het de eerste kennismaking deze mooie stad. Rob gaat voor het eerst zonder een volle bus met leerlingen. Hoeft hij alleen Esther in de gaten te houden.

Eind april nemen we wel de fietsen mee naar Venetie. Na een aantal dagen stad willen we de omgeving van Venetie op de fiets verkennen. Mooie trainig voor de zomer.

Voor de zomervakantie zijn we bezig met een fietsreis door China. Yunnan, de Tijgerkloof. Deze fietstocht wordt een echte uitdaging, we fietsen tussen 2000 en 4000 meter. Veel klimmen en ijle lucht, voor ons een nieuwe ervaring.

In oktober gaan we hopelijk echt naar Oman. Na het paspoort drama willen we dit mooie land dan echt zien. Hier gaan we (deze keer luxe) met een Toyota Prado het land en de woestijn verkennen. Na Jordanie voor ons een tweede kennismaking met het Midden-Oosten.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalenvan Esther vinden. Rob zal de verhalen illustreren metfoto's.

Ik zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Esther Biesheuvel en Rob Scheurwater