esther-rob.reismee.nl

Schotland 2016

Op 25 juli vertrekken we richting Schotland. Maandag en dinsdag fietsen we richting IJmuiden vanwaar we met de ferry afvaren richting Newcastle. Vanaf woensdag beginnen we met de Hadrian's wall cycleway. We steken daarmee over naar de westkust op de grens van Engeland en Schotland. Langs de westkust fietsen we vervolgens noordwaarts richting Iverness. Hopelijk hebben we tijd om een aantal eilanden te bezoeken en natuurlijk het meer van Lochness. De laatste week zakken we dan weer af naar Newcastle met misschien uitstapjes naar Glasgow en Aberdeen. We verwachten ongeveer 1200-1500 km te gaan fietsen.

Paul Budelman

Hé Esther & Rob, heel veel plezier daar in Schotland. Hoop dat jullie mooi weer hebben maar toch ook wat typisch Scots weer;-). In ieder geval niet zo heet als hier...

Will

Ik ga jullie reisverslag, zoals altijd, weer met veel plezier volgen. Liefs Will

François Smits

Hoi Esther en Rob, heel veel plezier! Prachtig land en vergeet niet naar een whisky distilleerderij te gaan (mogelijk ligt Oban op jullie route).

Marianne Mulders

Heel veel reis en fietsplezier.
Hopelijk niet teveel regen en wind.
Volg jullie met veel plezier

Marjan van Alem

Hallo Esther en Rob, een hele goede reis c.q. vakantie gewenst. Ik ga het reisverslag weer met veel plezier lezen..

Ka Wu

Hi Esther,
Het is weer fietstijd :) Nu kan ik de reisverhalen wel volgen! Heel veel fiets, wandel, eet, drink en reisplezier!

Irene van der Meyde

Heel veel plezier en geniet er lekker van!xxx

Yolanda Arbon

Heel veel plezier gewenst Esther & Rob! Esther, na onze vakanties spoedig maar weer eens een geitenkaassalade nuttigen!